Telecombinatie Winschoten breidt dienstverlening uit met persoonlijke hulp aan huis

Winschoten – Sinds de opening eind 2024 aan de Venne timmert Telecombinatie Winschoten stevig aan de weg. De winkel opende met de ambitie méér te zijn dan alleen een verkooppunt voor smartphones – en voegt daar nu een nieuwe stap aan toe: persoonlijke service aan huis.
Met deze uitbreiding speelt de telecomzaak in op de groeiende behoefte aan gemak en ondersteuning, vooral onder mensen die moeite hebben met digitale technologie of gewoon graag goed advies aan huis ontvangen. Klanten kunnen voortaan op locatie geholpen worden bij onder meer het instellen van een toestel, het regelen van abonnementen of het vervangen van een kapot scherm.
(lees verder onder de foto)

Eigenaar Jannick Smit ziet de uitbreiding als een logisch gevolg van de visie waarmee de winkel vorig jaar werd gestart. “We willen laagdrempelig zijn. Niet alleen voor de doorgewinterde smartphonegebruiker, maar juist ook voor mensen die behoefte hebben aan uitleg, reparatie of ondersteuning bij hen thuis.”
Sinds de vestiging in Winschoten zich aan de Venne heeft gevestigd, heeft de winkel een groeiend klantenbestand opgebouwd. De vraag naar persoonlijke hulp, ook buiten de winkel, nam daarbij merkbaar toe. De nieuwe service moet voorzien in die behoefte en is bedoeld voor zowel particuliere klanten als kleine ondernemers in de regio.
Voor meer informatie of om een afspraak te maken is Telecombinatie Winschoten bereikbaar via 0597-432111 of via winschoten@telecombinatie.nl. Meer informatie is te vinden op hun website.