Gemeente

Gemeente Oldambt wijzigt openingstijden van gemeentelocaties

- advertentie -

Winschoten– Vanwege de verwachte hitte gelden vanaf woensdag 24 juni aangepaste openingstijden voor het gemeentehuis, het afvalbrengstation en de locatie aan de Garst.

- advertentie -

De balies aan de Johan Modastraat en de Garst zijn vanaf woensdag elke dag vanaf 14.00 uur gesloten voor inwoners. De gemeente kan de publieksruimtes niet voldoende koelen, waardoor het daar te warm wordt.

Ook het afvalbrengstation heeft aangepaste openingstijden. Op woensdag, vrijdag en zaterdag is het afvalbrengstation geopend van 7.00 tot 12.00 uur

- advertentie -
- advertentie - 

Dit kan u ook interesseren

Back to top button